Thursday, 6 February 2020

Young couple Asad and Nimra Speaks up on their marriage at an early age.




حال ہی میں سوشل میڈیا پر ایک شادی شدہ نوجوان جوڑےنے بڑی شہرت حاصل کی ۔
گذشتہ روز سے ہی ایک شادی شدہ نوجوان جوڑے کی تصاویر سامنے آئیں ہیں ، جو سارے سوشل میڈیا پر گردش کرتی رہی ہیں۔ بتایا جاتا ہے کہ دلہن کا نام نمرہ ہے اور دولہا کا نام اسد ہے ، جس نے حال ہی میں شادی کی ہے۔
میڈیا کو انٹرویو دیتے ہوئے اسد کا کہنا تھا کہ نمرا اور اس کی ملاقات گذشتہ سال اپنی بڑی بہن کی شادی میں ہوئی تھی۔ وہاں انہوں نے ایک دوسرے کو پسند کیا اور فیصلہ کیا کہ دونوں ایک دوسرے سے شادی کریں گے۔ اسد کا کہنا ہے کہ گذشتہ سال ملاقات کے بعد وہ مسقط چلے گئے تھے جہاں نمرہ کے بغیر رہنا ان کے لئے مشکل تھا  جس کی وجہ سے   مین نے والدین سے شادی کے بارے میں بات کی۔
والدین نے ابتدا میں کہا تھا کہ وہ پہلے اپنی تعلیم مکمل کریں اور پھر شادی کریں۔ اس پر ، میں نے کہا کہ تعلیم شادی کے بعد بھی ہوسکتی ہے ، جس پر والدین نے اتفاق کیا۔ نمرہ کا کہنا ہے کہ وہ اس عمر میں شادی کے لئے تیار نہیں تھیں۔ جب اسد نے شادی کے بارے میں بات کی تو میں نے کہا کہ یہ عمر شادی کے ل. ٹھیک نہیں ہے ، آئیے ہم انتظار کریں۔ تاہم ، اسد کی شادی کی ضد میں ضد تھی ، جس کے بعد میں نے ہاں کہاا ور اس کے بعد ہماری شادی ہوگئی۔ناظرین ویسے آج کل ہمارے معاشرے میں کم عمری کی شادیوں کار واج تقریباختم ہو چکاہے ۔جبکہ ہمیں اسلام نے بھی یہ سکھایا ہے کہ بالغ ہونے کے ساتھ ہی شادی کر لینی چاہیے لیکن ہمارے معاشرے میں اسلامی اصولوں پر عملدرآمد بہت کم ہی نظر اآتا ہے ۔اللہ تعالیٰ سے دعاہے کہ ہمیں اپنے اور اپنے نبی کریم ص کے بتائے ہوئے راستے پر چلنے کی توفیق عطا فرمائے ۔آمین۔





0 comments: